Jumaat, 10 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sesiapa yg mengenali diri ini. Walaupun tiada sesiapa yg baca blog aku, (mmg la aku x promote kat sesiapa pun lg) tp tetap nak wat ucapan juga. Hamba yg byk kekurangan ini ingin menyusun sepuluh jari (bkn 14jari) memohon ampun dan maaf especially kpd Isteriku yg sabar & sentiasa bersamaku walaupun aku dlm keadaan miskin dan daif ini..
 Then hamba ingin memohon ampun dari mummy, papa and abah, ummi sebab x dapat hadiri buka puasa bersama. Dgr² abah marah ngan aku, maaflah.. Bln puasa kali ni kami kesempitan wang utk ke mana²..
Then nak ucapkan juga kpd mak mentua, adik bradik, sedara mara, sepupu sepapat, opah, adik ipar, abang ipar ngan ucapan ampunkan la jika terdapat kekasaran, kesilapan diri ini dan lawak yg agak melampau jika menginggung perasaan dan sanubari anda sekelian.
Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan