Jumaat, 3 Februari 2012

Tukar hp lagi


Rasa x sedap hati plak dia complain hp dia yg baru dpt screennya kecik. X puas fb katanya. Ai..
    Akhirnya aku iklankan Xperia X10 Mini pro kat mudah.my. Dgn harga yg sama aku beli plak tu, hehe. Ramai org sms berminat ngan hp tu. Mostly semua nak mnta tawar. Adala sorg gadis ni berminat, aku pon jmpa la dia dkt Tmn Desa. Tapi tersesat lewat stgh jam. Ni semua psl appl Papago kat galaxy w yg wat hal. Da jmpa gadis tu, dia bersama 2 lelaki mgkn laki dia atau adik bradik dia mnta tawar lg ngan aku. Aduh, sudah la aku straight ke rumah dia mnta tawar lg. Xpela rugi Rm20 je dari aku beli. Janji dpt blk duit yg da dibazirkan utk beli hp HTC Desire utk bini aku!
    Mula² aku aim Samsung Ace 2nd hand utk dia. Aku search dlm Mudah.my. Dapat 2,3 contact seller, tapi semua da dijual. Sorang cina ni pun da jual Samsung Ace dia ngan rege RM 550. Then dia kata dia ada satu lagi hp nak tolak iaitu HTC Desire ngan rege sama. Dia kata hp ni lagi better dari Samsung Ace dari segi performance. Aku bagi masa utk research & tanya bini. Kena tanya la jg, kang da beli x puas hati lagi!
    Aku masuk balik cyber cafe (di kampung Sekinchan) utk riki hp ni. Mmg btul kata apek tu, proc dia 1GHz klu dibandingkan ngan Samsung Ace 800MHz. Review org yg guna hp ni puas ati. So aku deal balik ngan apek tu & petang tu juga aku jmpa dia kat Sri Rampai. Suka giler bini aku dpt hp tu. Ceh, skrg family aku semua guna android phone.
Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan