Rabu, 1 Februari 2012

penginapan di Tiara Beach Resort



Cantik btul pic yg disnap dari hp baru aku. Chee wah

Bulan lepas aku beli voucher online penginapan di Tiara Beach Resort dari streetdeal.com. Murah gak la RM 78. Tapi aku kena surcharge RM 50 utk public holiday. Public la sgt, cuti wilayah je pon.

Pix disnap dari hp bini aku
    
    Seronok gak tmptnya. Siap ada tmn tema air dpn apartmen. Yg x bestnya apartment bilik dia xde pintu. Dia divide guna langsir je. So xde privacy la antara bilik kami ngan bilik Intan with husband n lil daughter. X kisah la sgt. Diorg pon bkn jenis cerewet sgt pon. Aku pon gitu jg.



Bilik penginapan

   Yg aku pelik xde tetamu lgsg ke kat sini. Kat blok aprtmen ni kami je ada. Tgk blok lain nmpk 2 rumah berlampu waktu mlm. Seram jg aku klu2 ada benda tp seb bek xde apa2.
   
   Hari pertama mandi laut. Buat bbq di Pantai Biru, Port Dickson. Pertama kali tgk lautny jernih nmpk dasar. Mgkn sebab tmptnya di lagoon kan.  Seronok tgk daughter aku mandi laut. Suka ya  amat sgt.
   
    Hari keduanya kami mandi taman tema air. Bayaran msk ok la RM 18 seorg utk hAlf-day. Org xde, kami saja la yg kongker tmpt tu. Da berjam2 mandi kami packing brg, then pergi Teluk Kemang lunch di sana sambil amik angin di tepi pantai. Pasti pelagi balik umah laa.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan