Khamis, 26 Januari 2012

Bini pon dapat handphone baru juga

  Adeh, kesian plak aku tgk si dia ni. Buat² muka plak. Nampak sgt jeles ngan aku. Untuk sedapkan hati dia aku cari hp 2nd hand yg ada function android & camera high mp & murah. Akhirnya aku jmpa Sony-Ericsson Xperia X10 Mini Pro. Antara hp yg murah, rege RM 349 ada android & camera 5mp. Cuma dia kecik tapi ada keyboard. Lepas aku tolak tablet Taiwan brand melalui Mudah.my (COD Bkt Jalil) trus pergi kedai hp yg aku cari dlm Mudah.my jg dekat Subang Jaya. Time ni la aku GPS Papago X5 dlm hp Galaxy W aku.
   Tapi aku sgt tensen occay! Apps Papago asyik error. Kejap buka +-5 min error. Mampos aku mencanak cari kedainya kat SS15.
   Sampai kedai, aku belek² Xperia X10 Mini Pro. Cantik, xde calar & nmpk seperti baru. Siap kotak, manual skali. Apa lagi, trus angkat la. Bini aku call tanya nape x balik rumah lagi, udah lewat mlm.
   Sampai rumah aku surprise dia hp baru. Happy la sgt. Smpi nak tido pon belek² hp baru dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan