Ahad, 15 Januari 2012

aku dihina melayu bodoh

      Semalam sewaktu aku bersama wife driving kereta menuju ke Hyundai service centre aku melalui jalan Puchong bt.14. Sedang aku memperlahankan kereta tetiba aku dgr bunyi hon dari tepi kiri. Sebuah van (bas sekolah) sipi² nak kena kereta aku. Pemandunya seorg cina tua buka tingkap & marah. Marahnya da mcm tahap nak cari gaduh. Aku pun buka tgkp & jerit yg aku berada kat lane aku. Apsal x puas hati plak. Aku xde potong dia pun. Lepas tu boleh dia jerit melayu bodoh ngan gaya tgn tnjuk lane kiri sempit.
Wife aku ckp van tu dari tgh² garisan lane. Lane kiri sempit disebab ada kenderaan yg parking tepi itu agaknya dia nak msk lane aku. Yg setannya pehal nak himpit aku, aku pon x prasan dia nak potong aku. Kot ye pun tggu la msk belakang kereta aku. Trafic light da msk hijau pun sibuk² nak halakan muncung ke kanan mgkn nak tgk aku kat depan. Aku sabar jela, nak main racist plak. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan